П`ятниця
24.11.2017
09:10
Категорії розділу
Нормативні документи [1]
Методичні рекомендації [0]
Методичний портфель [1]
Матеріали семінарів, круглих столів, майстер-класів
Олімпіадні завдання [8]
Входимо на сайт

Шукаємо
Співпрацюємо
Обліковуємо

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Cайт вчителів початкових класів м.Славутича
Головна » Статті » Методичний портфель

Семінар для вчителів початкових класів «Формування і розвиток писемного мовлення молодших школярів»

 19 листопада відбувся семінар для вчителів початкових класів «Формування і розвиток писемного мовлення молодших школярів». Його основна мета – зацікавити педагогів методикою Валерії Ніорадзе по «вирощуванню писемно-мовленнєвої діяльності». Ця методика суттєво відрізняється від традиційних підходів і грунтується на тому, що природа писемного мовлення, на відміну від усного, має свою неповторність і керується власними законами. Вся система роботи Валерії Ніорадзе викладена в її майстер-класах і поміщена на дисках, які одержала кожна школа. А перегляд відеозапису авторського уроку «Сила слова» дав змогу учасникам отримати практичні уявлення про роботу цього видатного педагога сучасності.

Рекомендації семінару

“Формування і розвиток писемного мовлення молодших школярів”

У новій навчальній програмі з української мови головною метою курсу визначено розвиток мовленнєвої компетентності дітей. Особлива роль у процесі формування і розвитку писемного мовлення належить спеціальним урокам розвитку мовлення. У програмі «Школи життя» ( гуманна педагогіка Ш. Амонашвілі) такі уроки називають писемно-мовленнєвою діяльністю. Автором цієї методики є Валерія Ніорадзе, доктор педагогічних наук, професор Московського державного педагогічного університету. Впровадження в педагогічну практику запропонованих нею підходів забезпечує удосконалення писемного мовлення дітей шляхом збагачення їх духовної сфери. З метою позитивного впливу на навчально-виховной процес принципів і підходів системи В. Ніорадзе рекомендуємо:

Вчителям:

  1. Використовувати методи і прийоми, що сприяють удосконаленню окремих компонентів писемно-мовленнєвої діяльності при конструюванні уроків розвитку мовлення.
  2. Включити питання «вирощування» писемно-мовленнєвої діяльності в систему самоосвітньої роботи.
  3. Розробити конспект уроку розвитку зв’язного мовлення з використанням елементів методики В.Ніорадзе.

Методистам:

  1. Здійснювати постійний методичний супровід впровадження в педагогічну практику елементів системи В.Ніорадзе по розвтку писемного мовлення учнів шляхом проведення семінарів, консультацій, майстер-класів, тощо.
  2. Організувати та провести семінар- практикум «Розвиток писемного мовлення молодших школярів на уроках української мови».
  3. Створити рекомендаційний список художніх творів для уроків розвитку писемного мовлення у початковій школі.
Категорія: Методичний портфель | Додав: Людмила (20.11.2014) | Автор: Корень Л.О.
Переглядів: 483 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar