Вівторок
24.10.2017
04:17
Категорії розділу
Анонсуємо [108]
Змагаємось [3]
Вітаємо! [43]
Входимо на сайт

Шукаємо
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Співпрацюємо
Архівуємо
Обліковуємо

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Cайт вчителів початкових класів м.Славутича
Головна » 2015 » Грудень » 18 » Нарада керівників шкільних методичних об’єднань
15:45
Нарада керівників шкільних методичних об’єднань

Педагог, як і кожен фахівець, потребує

постійного підвищення кваліфікації.

Сприяти в цьому педагогові –

провідна функція методичної роботи.

17 грудня 2015 року у міському методичному центрі відбулась нарада керівників шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів.

На нараді були розглянуті питання:

  • про нормативно-правове та методичне забезпечення роботи методичного об’єднання та діяльності вчителів початкових класів;
  • щодо організації роботи міського методичного об’єднання у ІІ семестрі 2015/2016 навчального року;
  • щодо проведення олімпіади з української мови та математики серед учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів;
  • про участь учнів у міському етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у лютому-березні 2016 року;
  • про підготовку матеріалів на виставку «Освіта Славутича» та інші.

Орієнтовний перелік найбільш актуальних тем для роботи методичного об’єднання учителів початкової школи

  • Робота з Державними стандартами початкової освіти.
  • Особистісно орієнтоване навчання в початковій школі.
  • Диференційований підхід до навчання – передумова успішного розвитку та підвищення якості знань, умінь, навичок учнів.
  • Організація методичної роботи на діагностичній основі для інтенсивного розвитку творчості вчителів.
  • Інтерактивне навчання в початковій школі.
  • Інформаційні технології викладання предметів у початковій школі.
  • Педагогічні технології розвитку дітей молодшого шкільного віку, спрямовані на збереження здоров’я.
  • Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у різних освітніх системах.
  • Технологія розвивального навчання в початковій школі.
  • Технологія розвитку критичного мислення в початковій школі.
  • Вивчення та реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту.
  • Ознайомлення, вивчення та аналіз підручників, вироблення рекомендацій щодо їх впровадження.
  • Теорія і методика вивчення предмета.
  • Ефективність використання можливостей кабінету початкової школи.
  • Ознайомлення з новинками фахової літератури.
  • Підготовка учнів до олімпіад. Форми та методи роботи зі здібними та обдарованими дітьми.
  • Форми організації самостійної роботи учнів на уроках і поза школою.
  • Методи роботи щодо ліквідації прогалин у знаннях, уміннях та навичках учнів.
  • Методика організації та проведення сучасного уроку й виховного заходу.
  • Методи стимулювання навчальної діяльності учнів.
  • Оптимальні методи і прийоми здійснення моніторингових досліджень.
  • Робота з творчо обдарованими дітьми.
  • Створення належної психологічної атмосфери на уроці.
  • Створення умов для забезпечення санітарно-гігієнічних норм, боротьба з перевантаженням школярів домашніми завданнями.
  • Безвідміткова та відміткова система оцінювання в початковій школі.
  • Норми оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
  • Діагностика та самодіагностика. (Форми проведення діагно­стичного обстеження всіх учасників НІШ.)
  • Розвивальне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності школярів.

 

Категорія: Анонсуємо | Переглядів: 97 | Додав: Elena | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar