Педагог, як і кожен фахівець, потребує
постійного підвищення кваліфікації.
Сприяти в цьому педагогові –
провідна функція методичної роботи.
17 грудня 2015 року у міському методичному центрі відбулась нарада керівників шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів.
На нараді були розглянуті питання:
- про нормативно-правове та методичне забезпечення роботи методичного об’єднання та діяльності вчителів початкових класів;
- щодо організації роботи міського методичного об’єднання у ІІ семестрі 2015/2016 навчального року;
- щодо проведення олімпіади з української мови та математики серед учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів;
- про участь учнів у міському етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у лютому-березні 2016 року;
- про підготовку матеріалів на виставку «Освіта Славутича» та інші.
Орієнтовний перелік найбільш актуальних тем для роботи методичного об’єднання учителів початкової школи
- Робота з Державними стандартами початкової освіти.
- Особистісно орієнтоване навчання в початковій школі.
- Диференційований підхід до навчання – передумова успішного розвитку та підвищення якості знань, умінь, навичок учнів.
- Організація методичної роботи на діагностичній основі для інтенсивного розвитку творчості вчителів.
- Інтерактивне навчання в початковій школі.
- Інформаційні технології викладання предметів у початковій школі.
- Педагогічні технології розвитку дітей молодшого шкільного віку, спрямовані на збереження здоров’я.
- Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у різних освітніх системах.
- Технологія розвивального навчання в початковій школі.
- Технологія розвитку критичного мислення в початковій школі.
- Вивчення та реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту.
- Ознайомлення, вивчення та аналіз підручників, вироблення рекомендацій щодо їх впровадження.
- Теорія і методика вивчення предмета.
- Ефективність використання можливостей кабінету початкової школи.
- Ознайомлення з новинками фахової літератури.
- Підготовка учнів до олімпіад. Форми та методи роботи зі здібними та обдарованими дітьми.
- Форми організації самостійної роботи учнів на уроках і поза школою.
- Методи роботи щодо ліквідації прогалин у знаннях, уміннях та навичках учнів.
- Методика організації та проведення сучасного уроку й виховного заходу.
- Методи стимулювання навчальної діяльності учнів.
- Оптимальні методи і прийоми здійснення моніторингових досліджень.
- Робота з творчо обдарованими дітьми.
- Створення належної психологічної атмосфери на уроці.
- Створення умов для забезпечення санітарно-гігієнічних норм, боротьба з перевантаженням школярів домашніми завданнями.
- Безвідміткова та відміткова система оцінювання в початковій школі.
- Норми оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
- Діагностика та самодіагностика. (Форми проведення діагностичного обстеження всіх учасників НІШ.)
- Розвивальне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності школярів.
|